În Statele Unite, aproximativ 1 din 12 afaceri, atât noi, cât și vechi, se închid în fiecare an. Pe de altă parte, mai mult de 4 milioane au fost deschise doar în 2020, ceea ce este cea mai mare creștere raportată de recensământul din SUA în peste un deceniu.
Există, desigur, o multitudine de motive pentru care o afacere ar putea eșua. Conform cercetărilor, totuși, există câteva care sunt mai comune decât altele.
Nu au marketing.
Prezența unei strategii de marketing este unul dintre semnele revelatoare dacă o afacere va reuși sau nu. Marketingul acoperă totul, de la găsirea clienților până la vânzarea suplimentară a acestora cu produse și servicii noi mai târziu.
Servicii slabe pentru clienți.
Cu noile companii care apar literalmente peste noapte, prețul și produsul nu sunt suficiente pentru a vă diferenția de concurență. Cum vă tratați clienții este. Investește în instruirea echipei tale de servicii pentru clienți (sau pe tine însuți dacă ești singurul angajat) cu privire la cele mai bune practici pentru a-ți încânta clienții.
Nu au un plan de scalare.
Oamenii încep afaceri din multe motive diferite. Unii vor să se întâlnească cu un concert secundar, alții vor să-și înlocuiască jobul cu normă întreagă și să fie propriul lor șef. Oricare ar fi motivul, decideți din timp dacă doriți ca afacerea să se extindă dincolo de tine ca angajat. Uneori, marketingul este imprevizibil. Afacerile devin virale pentru că fac o muncă grozavă și nu sunt pregătite pentru aflux. A ști dinainte dacă vei întâlni momentul sau îl vei lăsa să treacă te poate salva de FOMO sau chiar de a fi nevoit să-ți închizi afacerea pentru că nu aveai pregătirea necesară pentru a extinde.
Nu există cerere.
Un serviciu sau un produs grozav nu vă va duce nicăieri dacă nu aveți nevoie de el. Due diligence și cercetarea de piață sunt esențiale în primele etape ale începerii unei afaceri. Stabiliți cine ar cumpăra produsul, cât de des și de ce. Acest lucru vă ajută nu numai să vă găsiți nișa, ci și să vă planificați în mod adecvat inventarul și să prognozați vânzările.
Fără bani: Lansarea și construirea unei afaceri este costisitoare. Aveți nevoie de capital, investiții, împrumuturi și/sau venituri pentru a trece prin perioadele slabe. Un buget detaliat vă poate ajuta să urmăriți veniturile și cheltuielile.
Oamenii greșiți.
Cei mai de succes proprietari de afaceri și antreprenori știu să se înconjoare cu oameni mai inteligenți decât ei. Dacă decideți să vă extindeți afacerea, veți avea nevoie de o echipă puternică care să vă ajute să faceți o treabă grozavă. Singura modalitate de a face acest lucru este recrutarea și angajarea celor mai buni oameni.
Prețuri inexacte.
Dacă prețurile sunt prea mari și vă limitați baza de clienți. Dacă sunt prea mici și nu obțineți suficiente venituri pentru a rămâne pe linia de plutire.
Dar asta nu este tot. Există o mulțime de alte motive pentru care afacerile eșuează, care sunt specifice unei afaceri și unei industrii. Alocarea timpului pentru a obține feedback sincer de la clienți, angajați și părți interesate externe neafiliate cu afacerea vă poate ajuta să identificați aceste semnale roșii înainte de a fi prea târziu.
Dacă intenționați să începeți o afacere, trebuie să lucrați activ pentru ca aceasta să aibă succes. Nu se va întâmpla peste noapte. Va trebui să cercetați, să studiați și să aflați despre industria, clientul și piața dvs. în interior și în exterior.